Danmark er dybt afhængig af sektorkobling og innovative løsninger for at indfri de nationalpolitiske målsætninger inden for grøn omstilling. Kommende generationer har derfor en vigtig rolle at spille - nutidens unge er den innovationskraft, vi er afhængige af for at kunne skabe grøn vækst i fremtiden.

Men … energi er en svær størrelse at forstå, og den igangværende grønne omstilling levner derfor rum for oplysning, formidling og læring. Vi tilbyder derfor gratis skoleundervisning til alle 5. klasser i Thy og på Mors som en del af koncernens strategiske indsats inden for grøn omstilling.

FEJLMELD GADELYS

 

I ENERGRID servicerer og vedligeholder vi gadebelysningen i disse kommuner. Du kan fejlmelde ved at trykke på knappen fejlmeld.

AKUT FEJLMELDING

 

Ved udfald af gadelys i større områder og ved påkørsel af anlæg, hvor der kan være risiko for stød, må du meget gerne indberette fejlen telefonisk og hurtigst muligt.

 

RING PÅ TLF. 96 70 22 20


Fejlmeld via Borger Tip

Med Borger Tip kan du fejlmelde gadelys direkte fra telefonen. Hent appen, hvor du får besked, når dit tip er modtaget, behandlet og udført.

Kategori 1

Fejl og mangler af vedligeholdelsesmæssig karakter, der ikke har funktionsmæssig betydning, skal udbedres ved førstkommende lejlighed og senest ved næste eftersyn.

Du kan fejlmelde via Borger Tip eller formularen her på siden.

Kategori 2

Ved udfald af enkelte lyskilder skal reparation igangsættes senest
14 dage efter registrering/anmeldelse. I perioden maj-september accepteres en responstid på 1 måned.

Du kan fejlmelde via Borger Tip eller formularen.

Kategori 3

Ved spontant udfald af hele anlægsdele og påkørsel af anlæg, hvor der kan være berøringsfare, skal fejlretning være påbegyndt senest 2 timer efter registrering/anmeldelse.

Fejl skal indberettes til Energrid på 96 70 22 20.